Експерт із «Смарт Сіті» та цифрової трансформації Юрій Зозуля розповів, як збирають дані для «оцифрування», та чи «оцифрують» туризм в Україні.

Про це він розповів у новому випуску програми «Головне» на каналі «MY.UA» з блогером Катериною Павловою.

«Є команда, яка проаналізувала весь спорт України та обрала найкраще. Але це не означає, що ми один раз обрали і все, бо система змінюється. Трендовий вид спорту з моменту, коли він з'являється і виходить у тренд, а потім стає мейнстрімом, проходить досить швидко. Тому якщо агрегатор не відстежить появу цього тренду, це буде ущербний агрегатор. Завдання всіх агрегаторів стежити за новими трендами.І на сьогоднішній день отримання інформації про спортивні заходи ви можете поставити собі на телефон», - сказав він.

Юрій Зозуля розповів, що у Швейцарії для туристів зроблено свій спортивний додаток

Зозуля розповів, що у Швейцарії для туристів спеціально зроблено свою спортивну програму. Вранці ви підіймаєтеся і вам прямо на телефон надсилають повідомлення, повідомив він, що відбувається навколо вас на горі і в десятикілометровій зоні навколо вас. У цьому локальному місці розповідають, сказав він, які змагання відбуватимуться та де будуть виставки. Додаток сам надає вибір, куди можна піти, підкреслив він, і розраховує відстань, скільки вам їхати на лижах до однієї і тієї ж локації, щоб ви встигли все подивитися.

«Оцифрувати туризм в Україні вигідно тим самим організаторам, які організовують ці заходи. Бізнесмен розуміє, що він розмістився на цьому агрегаторі і у нього після цього повний бар або ресторан, для нього це базовий показник. І як тільки він розмістив, всі мешканці отримують інформацію, що відбувається навколо них. Для державної влади розповісти, що відбувається довкола, наприклад, у тому ж районі – це дуже важливо, тому що у нас величезна кількість безкоштовних заходів, які організовує місто, але ми їх не бачимо і взагалі не знаємо, що вони відбуваються», - резюмував він.

Джерело