FIFA 23 ще навіть не вийшла, але Electronic Arts вже готується до свого майбутнього після FIFA. Видавець оголосив про нову угоду з іспанською Ла Лігою, в якій виступають такі легендарні клуби, як «Реал Мадрид» та «Барселона», про «єдине свого роду багаторічне партнерство».

Відповідну новину розмістили на порталі « theverge »

Згідно з EA, нова угода включатиме: права на назву для всіх змагань Ла Ліги, повний ребрендинг Ла Ліги з EA Sports, включаючи всі логотипи, графіку, шрифти та інші візуальні елементи, а також нову інтеграцію в гру, основні моменти трансляцій та спільні зобов'язання щодо підтримки масової ініціативи.

EA вже оголосила про нові угоди на майбутнє після

Угода охоплюватиме два найвищі футбольні дивізіони Іспанії, а також щорічний молодіжний турнір та офіційні кіберспортивні змагання. EA повідомляє, що докладніша інформація про партнерство буде доступна «найближчими місяцями».

EA вже оголосила про нові угоди на майбутнє після

Ла Ліга, мабуть, стає основним місцем для технологічного спонсорства. Раніше цього року Spotify купила права на назву стадіону для легендарного "Камп Ноу" у Барселоні.

Останнім часом EA оголошує про низку партнерських відносин, готуючись до майбутнього своєї футбольної франшизи. FIFA 23 представить кілька відомих партнерів, у тому числі вищі жіночі ліги Англії та Франції та повернення італійського гіганта «Ювентус», який раніше був відсутній у серії FIFA протягом кількох років.

FIFA 23 вийде 30 вересня. 

Джерело