Методика виявлення товарів та послуг №1 дає комплексну оцінку позиції товару, послуги та компанії на ринку і розроблена компанією Fеstivals International (США).

Результати «Вибір року» в Україні ґрунтуються на всеукраїнському дослідженні від Ipsos Ukraine, виконаним на замовлення фестивалю-конкурсу. Ключовим завданням нагороди є спрощення вибору споживача у процесі прийняття рішення біля полиці.

Переможці міжнародного фестивалю-конкурсу «Вибір року» 2022:

«Вибір року» в Україні назвав товари та послуги №1 за підсумками 2022 року
  • Виробник року хлібобулочних виробів – КИЇВХЛІБ
  • Фарба року українського виробництва – Kolorit
  • Пральна машина року – LG Electronics
  • Холодильник року – LG Electronics
  • Крем для рук року – Silky Hands
  • Майонез року – Королівський смак
  • Електрогриль року – Tefal
  • Мультиварка року – Tefal
  • Посуд року для приготування їжі – Tefal
  • Товари року для тварин – Animall
  • Девелоперська компанія року в передмісті Києва – Будівельна група СИНЕРГІЯ
  • Мережа центрів косметології та лазерної епіляції року – Лазерхауз
  • Національна мережа торговельних центрів року – Епіцентр
  • Гель-лаки для нігтів та засоби для манікюру року – Kodi Professional
  • Шкільні рюкзаки та ранці року – Kite
  • Венотонік року (в таблетках) – Детралекс 
  • Кращий препарат року (в таблетках) для лікування геморою –  Детралекс 
  • Мережа барбершопів року – ЦирульниК Barbershop
  • Мережа аптек року – Аптека АНЦ 
  • Програма для корекції та зниження маси тіла – Herbalife
  • Дієтичні добавки року – Herbalife
  • Протеїновий коктейль року – Herbalife
  • Вітчизняний бренд року одягу для жінок - VOVK
  • Оператор автобусних турів року - Аккорд-тур
  • Телевізор року економ-класу - KIVI

Список оновлюється!

Микола Щербина, генеральний директор аптечного холдингу АНЦ:

«Звісно, компанії-конкуренти постійно кажуть про свої першість, унікальність, лідерство. Але відверто – мало з них дійсно відповідають таким якостям. Споживач розуміє: можна сказати що завгодно. Перемога у «Вибір року» на практиці та неупереджено підтверджує, що «Так! Це справді краща компанія!». Для споживача, наявність у компанії відзнаки «Вибір року», стає вагомим аргументом у прийняті фінального рішення віддати свою перевагу саме цій компанії, якщо до цього він ще користувався кількома варіантами та ніяк не міг остаточно обрати». 

Ірина Суббота, фахівець з методів розширення ринків збуту Unilever Україна:

«У компанії Unilever на початку 2022 року було зруйноване виробництво та склад готової продукції. В березні 2023 року Unilever Україна оголосила про намір інвестувати 20 млн євро у будівництво нової фабрики в Київській області з виробництва засобів гігієни. Інвестиція у нову фабрику свідчить про довгострокові зобов’язання та відданість країні, клієнтам та партнерам. Silky Hands продовжує залишатися емпатичною до споживачів та першочергово враховує всі їх побажання. Локальне українське виробництво робить бренд більш привабливим для споживача. Купуючи продукцію Silky Hands, споживачі підтримують вітчизняного виробника та роблять свій внесок у розвиток економіки».

Рекламна кампанія міжнародного фестивалю-конкурсу «Вибір року» в Україні на користь переможців стартує вже незабаром, і включає комунікацію статусу №1 у національних виданнях і просування у цифрових канал комунікації. 

Разом із оголошенням результатів сезону 2022, стартує збір заявок для визначення товарів і послуг №1 в Україні. Позмагатись за першість на ринку можна залишивши заявку на сайті фестивалю-конкурсу

Джерело